אלוף במיל' גיורא איילנד: "מבחינתי ניסיון הפשרה נכשל"

אסתי פלד No Comments on אלוף במיל' גיורא איילנד: "מבחינתי ניסיון הפשרה נכשל"

אלוף במיל' גיורא איילנד לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "מה שחשוב זה להציע עמדת פתיחה מרוככת כדי להזמין את הצד השני, שזה האופוזיציה והמפגינים, אבל בשביל שזה יקרה צריך להציע לו לבוא, מה שלא קורה" | האזינו

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אלוף במיל' גיורא איילנד שעבד על מתווה פשרה בנוגע לרפורמה במערכת המשפט, בריאיון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו לקחנו את הדברים החשובים של לוין ורוטמן ועשינו להם מעט ריכוך שיתאימו לצד השני. אני הבהרתי שזו עסקת חבילה, אם מקבלים את ההצעה ולא מפסיקים את החקיקה. הודעתי היום בבוקר שהניסיון כשל כי החקיקה לא הופסקה".

"מה שחשוב זה להציע עמדת פתיחה מרוככת כדי להזמין את הצד השני, שזה האופוזיציה והמפגינים, אבל בשביל שזה יקרה צריך להציע לו לבוא, מה שלא קורה" הוסיף איילנד. "אני לא דיברתי עם אף אחד מהצדדים, אני חושב שיש שני דברים שהצדדים מסכימים עליהם. ובמו"מ צריך להתחיל עם הדברים המוסכמים".

"היה צריך להתחיל עם חוק שהוא ליבת החוקה, לעגן את חוק הבחירות ואת זכויות הפרט. שני הצדדים היו צריכים להתחיל עם זה ואולי זה יתחיל להוריד את הצדדים מהעצים" הסביר. "צריך שהכוח למינוי שופטי עליון יהיה בידי הכנסת, לא רק בידי הקואליציה, אבל זה רק לשופטי עליון שאר השופטים בבתי המשפט יצטרכו להיות ממונים על ידי שופטים בכירים יותר, זה לא צריך להיות קושר לפוליטיקאים".

האזינו:



0 תגובות